Kampanja z naslovom »Forever young, since 1957«**
Fiat 500 je več kot le avtomobil: v preteklih 60 letih je postal prava pop ikona, simbol večnega italijanskega sloga, ki vedno znova navdušuje ljubitelje lepega in izvirnega.
Model 500 že od leta 1957 prinaša svežino in veselje na ceste po vsem svetu: kultni Fiatov model je prava umetnina, ki izpolnjuje najrazličnejše okuse.
Logotip je sestavljen iz številke 500 in slogana »Forever young«*, ki poudarja brezčasnost kultnega Fiatovega avtomobila. 500 je vse prej kot starinski: vedno je v koraku s časom in hkrati ostaja zvest samemu sebi. Postal je simbol in prava legenda na štirih kolesih. Za piko na i je logotipu dodano še sporočilo »Since 1957«**, ki ponosno poudarja rojstno letnico modela, ki letos praznuje 60 let v osveženi podobi, s katero bo navdušil številne ljubitelje tega avtomobila.

Spletna serija – zgodba o mitu
Spletno mesto www.500foreveryoung.fiatpress.com je interaktivni virtualni muzej.

Fiat 500 v posebni seriji, ki obeležuje 60. obletnico
60 let jih šteje in nima niti ene gubice: pri Fiatu so veliko obletnico najprej obeležili s posebno serijo. 500 skozi vsa leta ostaja zvest samemu sebi in vendarle smo ga v tem času videli v številnih in vedno ekskluzivnih različicah. To je le ena od skrivnosti njegove večne mladosti. Oblika je še vedno prepoznavna ter navdihuje umetnike in modne oblikovalce, ki ga odevajo v elegantne, ekskluzivne in športne interpretacije. Nepozabna ostaja odlična različica 500C by Gucci iz leta 2011 – s platneno streho, okrašeno s prepoznavnimi črtami modne hiše (zelena, rdeča, zelena) in dvobarvnimi sedeži v usnju Frau z izpisom črk Guccissima. Moda je bila uspešno vključena tudi v različici 500 by Diesel iz leta 2008, ki je bila polna ustvarjalnosti, inovativnosti in udarnih modnih elementov. Enak uspeh je požel še 500 Pink v opazni rožnati barvi karoserije. 500 Vintage ’57 v letu 2015 z retrovidezom v pastelno modri barvi in z usnjenimi sedeži se je poklonil preteklosti. Med novejše uspehe pa se uvršča različica 500 Riva ali »najmanjša jahta na svetu«, ki simbolizira lepoto slavnih italijanskih jaht z armaturno ploščo iz mahagonija in vstavki iz javorja – ti vrsti lesa se uporabljata pri izdelavi razkošnih jaht Riva. Skratka, vsaka različica modela 500 navdušuje, seveda po zaslugi edinstvenega značaja tega avtomobila, ki ostaja prepoznaven v vsaki interpretaciji. Njegovo visoko obletnico torej velja obeležiti s posebno serijo – cenovno dostopno zbirateljsko različico, kar je skladno z duhom modela, ki združuje običajno nezdružljive vrednote.
Evropska javnost si bo novo, posebno serijo lahko ogledala in iz prve roke spoznala zgodovino modela 500 na turneji Forever Young*, ki zajema številna evropska mesta ter bo navdušila številne Fiatove ljubitelje. 500 je več kot le posebna serija: avtomobil ima številne ljubitelje tudi med zvezdniki. Jennifer Lopez je bila denimo ambasadorka različice 500C by Gucci, priljubljena uspešnica Happy Pharrella Williamsa je bila v videoposnetku o kultnem Fiatovem modelu, z oskarjem nagrajeni Paolo Sorrentino je nastopil v oglasu za 500 Cult in Ben Stiller za 500 Corallo Red.

Fiat 500 se sreča z umetnostjo in modo
Vse leto 2017 bodo potekali različni dogodki. Kot že slogan »Forever young«* jasno izraža, je 500 ikona z večkrat osveženo podobo, deloma gre za umetniške interpretacije, s katerimi je sam po sebi postal umetnina.  Čiste linije, okvir z dvojnim mostičkom in okrogla, ravna stekla v kombinaciji z barvami, ki se ujemajo s posebno serijo modela Fiat 500, ki obeležuje 60. obletnico, zaokrožajo njegov trendovski videz. Ti modni dodatki so le prvo od številnih presenečenj v letošnjem jubilejnem letu: brezskrbna oblika in srž značaja modela 500 sta navdih za številne zamisli in projekte, ki bodo ljubitelje tega kultnega avtomobila na prijeten način povezali v praznovanju.

*Za vedno mlad
** Za vedno mlad, že vse od leta 1957