Po obisku pisarne Danteja Giacose (očeta modela Fiat 500) v Torinu in trga Piccadilly Circus v Londonu se medijsko popotovanje neustavljivo privlačnega modela 500 Forever Young nadaljuje v svetovljanskem, elegantnem Parizu. Dogajanje je postavljeno na konec sedemdesetih/začetek osemdesetih let prejšnjega stoletja, ko je francoska prestolnica doživela preporod po študentski revoluciji leta 1968. Čeprav mladi niso več protestirali na ulicah in zahtevali več svobode, se je v evropskih mestih tiho uveljavljala druga revolucija, enako prelomna kot študentska, to je bila »majhna« revolucija.

Z vidika tehnologije je bilo treba vse oklestiti na velikost, ki je bila prenosna, osebna in vedno pri roki. Velike majhne stvari v vsakodnevnem življenju so ravno majhni predmeti, ki jih uporabljamo vsak dan. To še zdaleč niso navadni predmeti. So nepogrešljivi spremljevalci vsakdana in nanj vplivajo bolj kot vsi odmevni dogodki skupaj. Podobno kot veliki mali avtomobil Fiat 500, ki je v šestdesetih letih obstoja dokazal, da majhen avtomobil lahko postane brezčasna ikona. Nekaterih predmetov, ki izvirajo iz ustvarjalne italijanske industrije, npr. modela 500 ali skuterja Vespa, ni mogoče ocenjevati zgolj po videzu in niti niso zgolj predmeti inženirske odličnosti, pri katerih oblika služi namenu. Gre za primere izjemne alkimije revolucionarne oblike in zasnove, ki piše nova pravila igre. Iz takšne kombinacije se rodijo mojstrovine. Tudi Fiat 500 je mojstrovina.

Ta vznemirljivi občutek je mogoče začutiti tudi na spletni turneji  500 Forever Young, ki zdaj začenja tretje obdobje, to je konec sedemdesetih/začetek osemdesetih let prejšnjega stoletja v Parizu, ko je »veliki mali avtomobil« postajal vse bolj priljubljen, čeprav se je njegova proizvodnja že ustavila. Morda je njegova skrivnost v privlačni, okrogli obliki, ki je takoj osvojila voznike, ali v drznem videzu, ki je pričaral nasmeh na obraz vseh, ki so se vsakodnevno prebijali skozi mestni promet. V vsakem primeru se je avtomobil Fiat 500 usidral v srca Francozov, ki so nagradili njegovo eleganco. Med številnimi kupci je bilo veliko žensk, ki sta jih prepričali priročnost in ležernost v slogu, ter mladih. Stanovanje mladega Parižana v omenjenem obdobju je tretja lokacija spletne serije.

Domača stran turneje 500 Forever Young je reprodukcija stanovanja v XVI. četrti, značilno opremljenega za tisto obdobje. Prek vsakega kosa opreme lahko dostopate do besedil, fotografij in videoposnetkov, ki izražajo duh tistega časa in poročajo o številnih tehnoloških prebojih, ki so spremenili naše življenje. Nekaj teh kultnih predmetov najdete na klubski mizici. Vokman s slušalkami, prenosna konzola Nintendo Gameboy, Swatchova ura, Persolova očala in obesek za ključ avtomobila 500. Vsak predmet odzvanja duh obdobja in kljub majhnosti predstavlja pomembno inovacijo. Podobna velja za model 500: pop ikona, ki je desetletja pozneje še vedno v modi ter še zmeraj navdušuje vse ljubitelje lepega in izvirnega. Toda to še ni vse. Veliki mali avtomobil izraža pristno Fiatovo tradicijo, ki ljudem ponuja več vsebine in tehnoloških rešitev kot vsi drugi avtomobili v tem razredu doslej: 500 je že od nekdaj ljudski avtomobil.
   
Vsi so sanjali o barvnih televizorjih, ki so počasi postajali vse manjši in so v osemdesetih letih poleg dnevne našli svoje mesto tudi v drugih sobah. Televizor je bil v kuhinji, da so mame lahko redno spremljale najljubšo nadaljevanko, ali v otroških sobah, v katerih je mladina, prilepljena na zaslone, gledala videospote najpopularnejših skupin tistega časa, med njimi sta bili gotovo Duran Duran ali Spandau Ballet. Če kliknete televizor, pod katerim seveda ne sme manjkati videorekorder, si lahko ogledate več posnetkov iz Fiatovega arhiva. Poleg televizorja so še trije predmeti, ki znova potrjujejo osrednji pomen majhnih stvari v življenju: knjiga dogodivščin galskega bojevnika Asterixa, kemični svinčnik znamke Bic, ki je bil prvi in najbolj razširjen predmet na svetu »za enkratno uporabo«, ter pisalni stroj Olivetti ET-101 z majhnim zaslonom nad tipkovnico, na katerem je bilo mogoče besedilo popraviti, še preden se je natisnilo. Tudi mali 500 je izjemen, saj ne želi biti zgolj prevozno sredstvo, ampak se uveljavlja kot pristno čutno izkustvo.

Torej, Fiat 500 je poseben predmet, ki je neločljivo povezan s prijateljstvi, dogodivščinami in prvimi ljubeznimi. Kar primerno se zdi, da je pariško stanovanje opremljeno z dvema plakatoma iz tistega obdobja: na prvem je francoska nogometna reprezentanca, ki je leta 1984 osvojila naslov evropskega prvaka, drugi pa je filmski plakat iz leta 1981 z rosno mlado igralko Sophie Marceau. Nekaj let pozneje ali natančneje leta 2008 je odigrala vlogo Ariane v komediji Changing Sides, v kateri je v stranski vlogi blestel njen prepoznavni rožnati avtomobil 500. 500 Pink iz leta 2008 je le ena od številnih izpeljank originalnega modela 500, ki je doživel že ducate predelav in posebnih serij. Čeprav si model 500 skozi leta ostaja zvest, si je v teh letih nadel številne podobe – še ena skrivnost njegove večne mladosti. Zdi se, da je večna tudi slava športnih legend Italijana Enza Maiorce in Francoza Jacquesa Mayola: Luc Besson je namreč po navdihu njune tekmovalnosti leta 1988 posnel film Velika modrina. Takratni model 500, ki se pojavi v filmu, je popoln izraz protagonistove italijanske identitete.