Za znamko Fiat je uspešen teden, kajti prejela je pet prestižnih priznanj s področja oglaševanja. Zmagovite kampanje, ki so nastale v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Leo Burnett, so plod pristopa znamke do področja, ki ga odlikuje nenehno iskanje novih rešitev. V glavni vlogi je celotna družina modelov 500 – od ikone 500 do mestnega križanca Fiat 500X in modela 500L. Ti trije avtomobili tvorijo družino, ki ji na mednarodni avtomobilski sceni ni para.

»GrandPrix Advertising Strategies«, najpomembnejša priznanja s področja znamk in oglaševanja v Italiji, so podelili v Milanu.

Prvo nagrado v kategoriji »Contro un avversario« je osvojil spot »500X Transition« z oskarjevcem Adrienom Brodyjem in Fiatovim mestnim križancem v glavni vlogi. Med potjo se avtomobil, ki ga vozi igralec, spremeni v sani s pasjo vprego, električno rolko, starodobni skuter in v kočijo. Ta vozila ponazarjajo posebnosti modela 500X: zmogljivost, inovacije, slog, udobje in eleganco.

Prvo nagrado v kategoriji »Leader/Evergreen« je osvojil videoposnetek »500S Test«, ki je bil objavljen na družbenih omrežjih in je v zgolj enem tednu zbral odmevnih 13 milijonov ogledov ter so ga delili več kot 500.000-krat. Oglaševalska kampanja nagovarja »hude tipe«, zaradi katerih so izrecno zasnovali in ustvarili model 500S, posebno različico z drznim videzom in poudarjenim karakterjem.

Bogato bero priznanj za podjetje Fiat je dopolnila zmaga projekta »500L Pronto mamma« v kategoriji »Viral« na tekmovanju »Key Award«, ki je posvečeno izključno oglaševalskim filmom: nekaj dni pred materinskim dnevom je taksist strankam ponujal brezplačne vožnje pod pogojem, da so se med vožnjo v taksiju po telefonu pogovarjali s svojimi mamami.

Uspeh oglaševanja podjetja Fiat je prišel vnovič do izraza na tekmovanju »NC Awards«, ki ga je skupina ADC Group ustvarila z namenom, da bi se osredotočili na celostno oglaševanje v Italiji. Vloge žirantov tekmovanja vsako leto zasedejo najpomembnejša imena s področij trženja in oglaševanja. Fiat si je priboril dve odličji: srebrno za kampanjo »500 The Cult Sharing« v kategoriji marketinga in bronasto za kampanjo »Eroi cercasi« v kategoriji pokroviteljstva. Med nedavnim tednom oblikovanja v Milanu so v okviru akcije »500 The Cult Sharing«, v podjetju za souporabo avtomobilov »Enjoy« že uveljavljene modele Fiat 500 zamenjali z nekaj izvirnimi modeli 500 iz leta 1957. Tako so na izviren način počastili slavno ikono mednarodnega avtomobilskega oblikovanja.

Torino, 25. maj 2017