Slavni igralec, ki nastopa v vlogi legendarnega, neuničljivega in v spletu izjemno priljubljenega lika, ironično uteleša vrednote znamke Fiat Professional in bo zaigral v novi oglaševalski platformi, ki se bo začela predvajati junija.

Vzporedno z novo oglaševalsko platformo, ki se bo na območju EMEA (Evropa, Bližnji vzhod in Afrika) začela predvajati junija, Fiat Professional predstavlja imenitnega novega ambasadorja znamke. To je Chuck Norris, slavni igralec, filmski producent in mojster borilnih veščin iz Združenih držav. V zadnjih letih je uspešno kariero na televizijskih zaslonih in filmskih platnih po vsem svetu dopolnila še priljubljenost v spletu: od leta 2005 so miti o njegovem »neuničljivem« junaku in njegova dejanja poskrbeli za razvoj viralne vsebine – »dejstev o Chucku Norrisu« –, zaradi katerih je postal internetni kultni junak in pravi pravcati spletni fenomen.

Vsako digitalno okolje in družbeno omrežje je nabito polno memejev z izjemnimi, ironično nadnaravnimi dejanji Chucka Norrisa, ki so dosegli neverjetno veliko občinstvo: iskanje igralca v Googlu postreže z okoli 12 milijoni rezultatov ter 880.000 rezultati in več milijoni ogledov v YouTubu. Njegova stran v Facebooku ima skoraj 6,5 milijona všečkov iz 45 držav. Je svetovni fenomen, ki na prikupno ironičen način prenaša sporočilo neomajne odločnosti, moči in predanosti, po zaslugi velike priljubljenosti pa nagovarja občinstva vseh starosti.

Ravno zaradi teh poudarjeno prikazanih lastnosti je Chuck Norris pristno utelešenje vrednot znamke Fiat Professional: odločnosti, zanesljivosti, dinamičnosti, sposobnosti in povezanosti s stranko. Poleg tega je vseevropska raziskava pokazala, da je po mnenju poklicnih strank prav on najboljši ambasador znamke v smislu ustreznosti, naklonjenosti in priljubljenosti. Na srečo vam ni treba biti Chuck Norris ali imeti njegovih nadnaravnih sposobnosti, če želite blesteti v tem, kar počnete: preprosto zaupajte celotni liniji znamke Fiat Professional. S široko ponudbo in zagotavljanjem podpore pri širitvi posla smo jo namreč razvili, da izpolnjuje resnične potrebe strank.