Fiat in Bulgari s prestižnim partnerstvom sodelujeta v Bulgarijevi kreativni kampanji »Rimske počitnice«, ki izraža živahnost in »joie de vivre« ali radost življenja dveh italijanskih znamk po svetu.

Za kampanjo je bilo proizvedenih 1.600 izjemnih glinenih avtomobilčkov zgodovinskega modela Fiat 500F v razmerjih 1 : 6 in 1 : 12, ki bodo krasili izložbena okna približno 300 draguljarn Bulgari po vsem svetu. Ti avtomobilčki bodo prevažali ugledne »potnike« – veličastne kose nakita Bulgari – ter tako predstavljali najbolj izbran italijanski okus in slog.

Belo-zlati modelčki so reprodukcije najbolj priljubljenega modela Fiat 500 doslej, to je serija F, ki se je proizvajala med leti 1965 in 1972. Letošnjega 4. julija je bil umetniški status modela tudi uradno priznan, saj so v newyorškem muzeju sodobne umetnosti (MoMA) eno vozilo uvrstili v stalno zbirko. Gre za zaslužen poklon kultnemu malemu Fiatu 500, ki letos obeležuje 60 let. Fiat 500 je simbol italijanske ustvarjalnosti, ki navdihuje umetnike in oblikovalce po vsem svetu, ter edinstven izraz lepote in umetnosti.

Projekt 500 se popolnoma sklada z Bulgarijevo poletno kampanjo »Rimske počitnice«, poimenovano po slavnem filmu z Audrey Hepburn in Gregoryjem Peckom v glavnih vlogah. Nova oglaševalska akcija se odvija v Rimu – kjer najdemo najslovitejše kulturne spomenike in tudi znana prizorišča iz sveta zabave – ter vzbuja hedonistično dušo večnega mesta. Neustavljivo privlačna radost življenja, ki sije iz risb mlade in že uspešne umetnice Lotte Nieminen, se dobro sklada z zabavnim in vedrim značajem Fiata 500, ki je svetovni ambasador Italije in simbol množičnega lastništva avtomobilov.

Modelčku Fiat 500 se je pridružila pomanjšana različica še enega italijanskega simbola, to je skuter Vespa.

Nekaterih izdelkov, ki izhajajo iz ustvarjalnega industrijskega obdobja povojne Italije - Fiat 500 in Vespa sta dobra primera tega obdobja -, ni mogoče oceniti zgolj po videzu. Imajo revolucionarno obliko in zasnovo, so posebej mikavni, na novo opredeljujejo družben pogled in spadajo med osrednje mojstrovine industrijske zgodovine. Fiat 500 je pustil velik pečat v avtomobilski industriji, vendar nikoli ni bil zgolj avtomobil. V 60 letih zgodovine se je zasidral v kolektivno zavest ter postal industrijska ikona z izjemno umetniško in kulturno vrednostjo.
28.07.2017: Znamka Jeep® podaljšala ekskluzivno globalno partnerstvo s svetovno deskarsko ligo World Surf League
24.07.2017: Fiat 500: desetdnevno praznovanje za popotovanje, ki traja že 60 let
19.07.2017: Dvamilijonti Fiat 500 dostavljen v Nemčijo
07.07.2017: Alfa Romeo Stelvio prejel pet zvezdic na preizkusu Euro NCAP
07.07.2017: Italijansko-španska posadka z Giovannijem Soldinijem na krovu jadrnice Maserati Multi70 na regati Transpac Race
06.07.2017: ŠTEVILNA PRIZNANJA ZA FIATOVE OGLASE
28.06.2017: Abarth 695 Rivale: zmogljivost znamke Abarth – eleganca znamke Riva
20.06.2017: IVECO podpira legendarno moštvo Abarth Scorpion
16.06.2017: Po Italiji in Franciji je turneja »500 Forever Young Tour« prispela v Nemčijo in tako obeležila 60. obletnico avtomobila Fiat 500
14.06.2017: Fiat 500 Forever Young: neprekosljivi model potuje nazaj v osemdeseta v Madridu
09.06.2017: Jeep® Compass prejel pet zvezdic – najboljšo oceno na testu EuroNCAP
09.06.2017: Alfa Romeo Giulia in trije vozniki moštva Ferrari: »La meccanica delle emozioni« (mehanika s strastjo) v videoposnetku
09.06.2017: Jeep® Compass prejel pet zvezdic – najboljšo oceno na testu EuroNCAP
01.06.2017: KO KLIČE FIAT PROFESSIONAL, SE OGLASI CHUCK NORRIS.
01.06.2017: ALFA ROMEO GIULIA JE BILA NA PODELITVI NAGRAD AUTOCAR AWARDS 2017
16.05.2017: Turneja »500 Forever Young Tour«, ki se je začela v Italiji, prihaja v Francijo
15.05.2017: Fiat 500 Forever Young: po Torinu in Londonu se popotovanje brezčasnega avtomobila Fiat 500 nadaljuje v Parizu
07.05.2017: Alfa Romeo praznuje 107. rojstni dan: konec tedna, poln posebnih praznovanj
26.04.2017: Fiat 124 Spider obožuje Costa Bravo